Arte X Samsung

Met de release van de langverwachte Samsung Galaxy S22 Ultra, bewijst het merk nogmaals waarom ze hun #dowhatyoucant credo waardig zijn. Om deze baanbrekende smartphone te introduceren in de community der creatives, zette Samsung haar zinnen op Arte – het creatieve label met een streetwear soul – voor een exclusieve caspulecollectie. Een fashionable collab waar olympisch atlete Cynthia Bolingo, muzikale multitasker TheColorGrey en The Voice van Vlaanderen-winnares Grace Khiabu maar al te graag hun schouders onder zetten.

Wat begon met een T-shirt collectie in 2009, is vandaag een caleidoscopisch universum. Arte weerspiegelt een mix van hedendaagse artistieke expressies, gaande van moderne architectuur tot muziek. De toonaangevende esthetiek van oprichter en creative director Bertony Da Silva onthult een diepgewortelde achtergrond in grafische vormgeving maar ook een connectie met wat er leeft in een stad zoals Antwerpen. Dit maakt dat Arte meer is dan een kledingmerk. Het is een creatief label en tegelijkertijd een manier van leven met een groot gevoel voor esthetiek en een out-of-the-box state of mind.

Niemand beter dan Arte dus om de nieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra in de verf te zetten. Een smartphone die beyond technology gaat en creators stimuleert to #DoWhatYouCant. Creativiteit was nog nooit zo tastbaar dankzij de epic Galaxy S22 Ultra- innovaties zoals nightography, een batterij die tot twee dagen meegaat en een geïntegreerde S-pen om al je ideeën te visualiseren.

De nieuwe norm

Voor deze unieke collab ontwierp Arte een Galaxy S22 Ultra-tasje, een Galaxy Watch4 horlogebandje en een Galaxy Buds case, telkens beschikbaar in full blue en een gradiënt blue. Ook digitaal laat het label hun print achter met een unieke & gratis Galaxy Watch4 interface. Tot slot vervolledigt een cotton twill racing jacket in gradiënt blue de nu al spraakmakende capsulecollectie.