La Redoute Challenge

Goed nieuws voor zij die businessplannen hebben in 2021! Na een succesvolle eerste editie vorig jaar is de La Redoute Challenge weer terug van weggeweest. Als top e-commerce merk in mode en interieur in Europa is Laredoute.be steeds op zoek naar nieuwe en innovatieve manieren om hun collecties in de kijker te zetten. Het idee achter deze challenge? Simpel: een wedstrijd organiseren waarbij La Redoute de beste lifestyle start-up of scale-up beloont met een complete home deco set voor hun interieur. Continue innoveren: die uitdaging gaan ze, als merk, graag aan.

Hoe shoppen we tegenwoordig voor meubels? Zijn showrooms nu écht de beste plek? En vooral: hoe moedigen we verschillende generaties aan om online op zoek te gaan naar hun nieuw interieur? La Redoute gaat deze uitdagingen niet uit de weg. Het bedrijf kiest daarom net voor real-life locaties. Alledaagse ontmoetingsplaatsen waar mensen kunnen genieten van een gezellige sfeer, warmte én met heel wat leven in de brouwerij. Er gaat dan ook niets boven een no waste lunch bar, een kapsalon voor kinderen of een bio wijnwinkel om je meubels in the spotlight te zetten. Of wat dacht je van een familie-onthaastingsplek, zoals bij Zelda & Zorro de winnaar van de eerste editie?

La Redoute for Business

Sinds het begin van de coronacrisis heeft België er een record aantal start-ups bijgekregen. Vele zien nieuwe kansen en mogelijkheden. En ook La Redoute wil er een positief verhaal van maken. Innovatieve ideeën, nieuwe producten en services, waarde creëren… dat zijn start-ups en scale-ups in een notendop. Altijd je grenzen verleggen, daar staat La Redoute ook voor. La Redoute gelooft in de kracht van jonge ondernemers. Daarom kiest ze voor deze challenge voor start-ups en scale-ups.

Met deze wedstrijd wilt La Redoute hen net die positieve boost geven die ze in deze moeilijke tijden nodig hebben. Een goed uitgedacht concept, een originele aanpak of interessant onderbouwd business plan? Kom maar op. La Redoute daagt je uit!

De La Redoute challenge is dan ook een échte win-win. En dat is nog zacht uitgedrukt. De winnende start-up of scale-up maakt namelijk kans op een 30.000 euro aan La Redoute Intérieurs materiaal. En ze krijgen tips van een interieurexpert die hun ruimte Instagramwaardig maakt. Kan het nog beter?

Praktisch

Wat valt er te winnen? Tot € 30.000 voor de inrichting van hun project met de collecties La Redoute Intérieurs en AMPM!

De spelregels

Deelnemers moeten ouder dan 18 zijn.
Het moet een start-up- of renovatieproject zijn met een opening in 2021.
De locatie moet zich in een hippe stadswijk bevinden.
Het moet een goed uitgedacht en origineel concept zijn.

Selectie

De selectie van de winnaar verloopt in verschillende fases. Eerst stellen de kandidaten hun project voor via een online videopitch, dat tot 30 juli 2021 beschikbaar is. Na een preselectie presenteren de geselecteerde deelnemers hun project aan een professionele jury, die dan de winnaar van de La Redoute Challenge kiest.

Join the Challenge

Klaar om je start-up of scale-up te boosten? Neem deel op La Redoute Challenge en win tot € 30.000 aan interieur voor je project.