WIN !!! STRØM EK T-shirts

Het Antwerpse merk STRØM stelt haar stijlvolle, subtiele supporterscollectie voor, in voorbereiding van het Europees Kampioenschap voetbal. De capsulecollectie bestaat uit acht T-shirts met een vlagje voor supporters van acht verschillende landen. Voor zij die hun ploeg een hart onder de riem willen steken, maar ook het goede doel willen steunen. Met de opbrengst van elke verkochte T-shirt stelt STRØM namelijk kinderen die opgroeien in de meest achtergestelde gebieden ter wereld in staat deel te nemen aan de programma’s van Right To Play. Deze organisatie zet de kracht van sport en spelen in om het leven van deze kinderen te verbeteren. Net als STRØM, staan zij voor onvoorwaardelijke vriendschap en het toveren van een glimlach op ieders gezicht, ongeacht achtergrond, leeftijd of situatie. De duurzame T-shirts voor mannen, vrouwen en kiddø’s brengen de voetbalgekte in ons alvast naar boven. Wij mogen een aantal T-shirts weggeven. Volg ons op Instagram, like ons op Facebook en laat je gegevens hieronder achter.

    Wedstrijd:
*  E-mailadres:
    Achternaam:
    Voornaam:
    Geboortedatum:
    Geslacht:

    Postcode:
    Land:
*  CAPTCHA code:   

Duurzame T-shirts met minimalistisch design

STRØM werd op een warme zomeravond in 2017 opgericht door vier Antwerpse vrienden. Nico, Charly, Simon en Kristof, vier jonge ondernemers, staken de koppen bij elkaar om een nieuw kledingmerk uit te bouwen. Een duurzame insteek, hoge kwaliteit en originele designs met herkenbare, minimalistische icoontjes voor mannen, vrouwen en kinderen was hun missie. De naam is zowel een knipoog naar thuishaven Antwerpen, de Stad aan de Stroom, als naar het Scandinavische minimalisme. De afgelopen vier jaar ontwierpen ze leuke collecties in thema’s als the breakfast collection en retrø en bouwden ze het merk uit tot een internationale speler met aanstekelijk enthousiasme.

Duurzaamheid heeft altijd een centrale plek gehad binnen STRØM. Het kiezen van en werken met een fabrikant die zowel de milieu- als de arbeidsnormen strikt respecteert, is voor de makers van STRØM van het allergrootst belang. Alle collecties zijn gemaakt van organisch katoen en gerecycleerd polyester. Het textiel draagt ook het internationale Fair Wear label, een referentie op het gebied van certificering van ethische arbeidsvoorwaarden.

De stijlvolle twaalfde man of vrouw

STRØM lanceert een collectie in teken van het Europees Kampioenschap voetbal, dat gespeeld wordt in verschillende Europese steden van 11 juni tot 11 juli. De collectie bestaat uit T-shirts voor jong en oud, met daarop de vlag van België, Nederland, Duitsland, Frankrijk, Denemarken, Zweden, Italië of Oostenrijk. STRØM wil hiermee zowel de uitbundige als subtiele supporters met een vurig hart voor hun land verleiden.

Scoren voor het goede doel

Met deze T-shirts steun je niet alleen je favoriet land, maar ook een speciaal uitgekozen goed doel. Voor elke verkochte T-shirt gaat er een deel van de opbrengst naar Right To Play. Deze organisatie zet de kracht van sport en spelen in om het leven van kinderen in de meest achtergestelde gebieden ter wereld te verbeteren. STRØM kiest voor Right To Play omdat het DNA van de organisatie volledig matcht met hun DNA.

Door elke verkochte T-shirt kan een kind een week lang deelnemen aan de programma’s van Right To Play. Hun unieke spelend-leren methode zorgt ervoor dat kwetsbare kinderen weerbaar worden, fysiek en mentaal gezond zijn en goed presteren op school. Hierdoor leren ze voor zichzelf op te komen en hun eigen toekomst positief vorm te geven.